FAQ Wondr
Nedan hittar du vanliga frågor som ställs om vår app Wondr.
Frågor och svar
Absolut! Du behöver bara klicka på Synk en gång, därefter sker synkning löpande.
Lämna passet, och när du går in i passet igen är det viktigt att du väljer “Wifi or Cellular” istället för “No audio”.
Ja, det går bra! Besök www.mindworkoutgym.se och sedan till Mentala gymmet. Här kan du både boka dig och hitta zoom-länken i din bokade aktivitet. Klicka på titeln på passet, scrolla ned så hittar du livestream zoom-länken. Om du inte använt Zoom tidigare, logga in en stund före ditt första pass startar för att komma igång med Zoom.
Länken blir synlig i Wondr-appen strax innan passet startar: Kolla i din bokade aktivitet, scrolla nedan för beskrivningen av passet så hittar du ”Starta livestream”. Observera att länken ser gråmarkerad ut, men är full fungerande. Zoom-länken finns även i mejlet som skickas ut 10 minuter innan passet startar. Om du inte får mejlet med zoom-länken så finner du den förmodligen i skräppost/ “övrig post”.
Passet blir gråmarkerat / "Ej tillg." precis innan passet eftersom det inte längre går att avboka passet. Men du är bokad, och zoom-länken hittar du som vanligt när du scrollar ned i bokningen. Bara att klicka på “Starta live stream”.
Det går enbart att ha två mailadresser kopplat till appen. För medlemmar som har profiler på flera träningsställen/anläggningar kopplat till Wondr-appen så behövs samma mailadress och samma lösenord anges på båda profilerna. Är detta aktuellt för dig, meddela info@mindworkout.se vilken privat mailadress du redan har kopplat till appen så denna kopplas även till Mindworkout Gym. Kom då ihåg att välja vilken anläggning du vill logga in på vid öppnandet av appen. Om du redan är inloggad i appen kan du klicka på menyn uppe till höger och där finns ett alternativ "Byt anläggning" där du kan byta mellan anläggningar i appen.